Paříž má Eifelovku, Florencie sochu Davida. Socha Malé mořské víly je nejfotografovanějším objektem Kodaně. Malý čurající chlapeček je jedním ze symbolů Bruselu.
Přilákat turisty do Brna a motivovat je k focení lze různými způsoby. Vytvoření instagramových bodů může být skvělým způsobem, jak propagovat krásy města na sociálních sítích a vzbudit zájem turistů Brno navštívit.
1.Navrhujeme využít stávající prostranství (Moravské náměstí, Špilberk) a oživit je neobvyklými sochami nebo instalacemi, které jsou ideální pro fotografování.
- Andělská křídla
- Obdélníkový rám jako pohlednice z Brna
- Srdce s lavičkou pro zamilované
2.Další možností je vytvořit street artovou čtvrť, kde se turisté mohou projít a fotit si barevné a originální graffiti. Návodem může být pražská Lennonova zeď.
Místo by se vybralo po konzultaci s městskou částí.
VEŘEJNÝ PŘÍNOS PROJEKTU:
Cílem projektu je vytvořit Brno zajímavější pro turisty i jeho obyvatele. Dnes se turisté na sociálních sítích chlubí zajímavými fotkami s pamětihodnostmi různých měst a tak je vlastně propagují a dělají zajímavými pro své okolí.
Turismus pozvedá povědomí o městě Brně v celém světě, ale také přináší práci a příjmy obchodníkům, restauracím, hotelům, kultuře a nakonec i městu.
Také obyvatelé Brna mohou využívat a ocenit nové atrakce.