Jiří Ondráček
4 955 000 Kč (navržený)
Doprava
Brno-Kníničky
2024
Jiří Ondráček
4 955 000 Kč (navržený)
Doprava
Brno-Kníničky
2024
Popis položky | Počet jednotek | Cena za jednotku | Cena celkem |
---|---|---|---|
Chodník | 770 | 1 500 Kč | 1 155 000 Kč |
Realizace projektu | 1 | 3 500 000 Kč | 3 500 000 Kč |
Cena celkem | 4 655 000 Kč |
Popis položky | Počet jednotek | Cena za jednotku | Cena celkem |
---|---|---|---|
Zimní a letní údržba | 3 | 100 000 Kč | 300 000 Kč |
Cena celkem | 300 000 Kč |
Subjekt | Odůvodnění | Závěr |
---|---|---|
Odbor územního plánování a rozvoje | Komunikace zajišťující bezprostřední obsluhu funkční plochy jsou dle územního plánu přípustné. Územní plán také předepisuje zachovávat a obnovovat pěší cesty zajišťující průchodnost územím. | Proveditelné |
Odbor životního prostředí | Východně od ulice Rozdrojovická byl v roce 1999 dle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, registrován významný krajinný prvek (VKP) Strž k Rozdrojovicím. VKP je chráněn před poškozením a ničením a smí se využívat pouze tak, aby nebyla narušena jejich obnova a nedošlo k ohrožení či oslabení jejich ekologicko-stabilizační funkce. Záměrem nesmí dojít k dotčení registrovaného VKP. | Proveditelné |
Odbor investiční | V daném území se nachází technické sítě – slaboproud-nadzemní. Nutno zvážit uložení elektro pod chodník a vyřešit nakládání s dešťovou vodou. | Proveditelné |
Odbor zdraví | Při úpravách veřejných prostranství je nutné respektovat požadavky na bezbariérové užívání. V případě realizace doporučujeme projekt dále konzultovat s Poradním sborem Rady města Brna pro bezbariérové Brno, jak ve fázi přípravy a projektování, tak i během realizace, současně konzultovat také výběr umístění mobiliáře. | Proveditelné |
Majetkový odbor | Proveditelné | |
Odbor dopravy | Odbor dopravy upozorňuje na složité technické podmínky. V místě projektu není dostatečně prokazatelné, zda se daný záměr na městské pozemky opravdu dá umístit. Odbor dopravy upozorňuje, že se nejedná pouze o chodníkové těleso, kde je třeba dodržet minimální šířku chodníku 1,5 m, ale je také třeba vyřešit způsob nakládání s dešťovými vodami. Dále Odbor dopravy upozorňuje, že vybudování chodníku bez napojení na další pěší komunikaci v oblasti kolem blízkého hotelu je zcela nekoncepční. Proto Odbor dopravy požaduje v rámci projektu navrhnout pěší trasu, která by chodce bezpečně převedla k oblasti přehrady. |
Proveditelné |
MČ Brno-Kníničky | Městská část souhlasí s realizací projektu na svém území. | Proveditelné |