Cílem projektu je vyplnit nevyužitý prostor lavičkami, které poslouží k odpočinku při čekání na autobus.
Mezi několika pilíři umístit lavičky, které zkrátí čekání na příjezd MHD. Místo je kryté před sluncem a deštěm.
VEŘEJNÝ PŘÍNOS PROJEKTU:Uživatelé všichni obyvatelé, kteří čekání na příjezd dopravního prostředku.
Rozpočet projektu - návrh
Popis položky
Počet jednotek
Cena za jednotku
Cena celkem
Realizace projektu
1
200 000
200 000
údržba
3
50 000
150 000
Cena celkem:
350 000 Kč
Posouzení proveditelnosti
Subjekt
Odůvodnění
Závěr
Odbor památkové péče
Záměr má být umístěn v půdorysu budovy Husitská 2/Palackého tř. 61. Jedná se o hodnotnou monumentální nárožní stavbu -jeden ze dvojice naproti sobě stojících nárožních polyfunkčních domů s pilířovou kolonádou, který je ukázkou meziválečné neoklasicistní architektury a vytváří urbanisticky významný prvek v památkové zóně Královo Pole. Umístění městského mobiliáře by narušilo autentický prvek domu - pilířovou kolonádu. Bylo by to v rozporu s regulativy platnými pro památkovou zónu. Posezení pro osoby čekající na prostředky MHD lze řešit zastávkovým přístřeškem.
neproveditelný
K provozování webu a analýze návštěvnosti používáme soubory cookies.
Souhlas s nastavením cookies
Cookies jsou malé soubory, do kterých webové stránky mohou ukládat informace o vaší aktivitě a preferencích. Používají se například k tomu, aby si prohlížeč zapamatoval Vaše přihlášení nebo aby se uložila Vaše volba v tomto okně.
Nezbytné cookies
Nezbytné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Statistické cookies
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.
Marketingové cookies
Marketingové cookies shromažďují osobní údaje o uživateli z marketingového hlediska. Např. shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy zájmům zákazníka, propojení se sociální sítí atd.