Projekt má za cíl vybudování místa s venkovními posilovacími stroji sloužícími převážně pro cvičení všech věkových skupin, převážně seniorů.
Hlasovací video
VEŘEJNÝ PŘÍNOS PROJEKTU:Projekt bude sloužit široké veřejnosti. Umožní cvičení v přírodě široké skupině obyvatel (nejen) řečkovického sídliště.
Rozpočet projektu - návrh
Popis položky
Počet jednotek
Cena za jednotku
Cena celkem
Realizace, stavební práce, instalace
1
350 000
350 000
Cena projektové dokumentace celkem:
1
30 000
30 000
provozní náklady
3
15 000
45 000
Cena celkem:
425 000 Kč
Posouzení proveditelnosti
Subjekt
Odůvodnění
Závěr
Majetkový odbor
Majetek města
proveditelný
Odbor investiční
Projekt není specifikován, proto při zadání bude limitním kritériem rozsahu díla cena, při odečtu nákladů za přípravu a tříletý provoz.
proveditelný
Odbor strategického rozvoje a spolupráce
Projekt je v souladu se Strategií pro Brno, a to v prioritě: KVALITA ŽIVOTA, Podpora nabídky volnočasových aktivit, rekreace a sportu
proveditelný
MČ Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
proveditelný
Odbor územního plánování a rozvoje
Jde o stabilizovanou plochu bydlení, kde se nepředpokládá změna účelu využití.
proveditelný
K provozování webu a analýze návštěvnosti používáme soubory cookies.
Souhlas s nastavením cookies
Cookies jsou malé soubory, do kterých webové stránky mohou ukládat informace o vaší aktivitě a preferencích. Používají se například k tomu, aby si prohlížeč zapamatoval Vaše přihlášení nebo aby se uložila Vaše volba v tomto okně.
Nezbytné cookies
Nezbytné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Statistické cookies
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.
Marketingové cookies
Marketingové cookies shromažďují osobní údaje o uživateli z marketingového hlediska. Např. shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy zájmům zákazníka, propojení se sociální sítí atd.