Stručné info:
Řidiči, nebudou se vám tam plést cyklisti.
Cyklisti, nebudou se vám tam plést řidiči. (Ke kompletní opravě povrchu potom hecneme Brno.)
Chodci, i když vás tam projdou jednotky denně, část chodníku pro vás zůstane.
Podrobné info:
Jedná se o docela široký chodník vedoucí od Stránské skály až k Novolíšeňské ulici. Podobně je řešená Kníničská ulice, už roky. V tomto případě jde o trochu odlehlou část Brna, takže tam ani téměř nikdo nechodí. Vím o několika lidech, kteří se vracejí domů na kole přímo po Jedovnické ulici. Tam bych si to teda nelajzl. Jednoduchým řešením celé situace je povolení vjezdu pro cyklisty na zmíněný široký chodník. Můžeme ho rozdělit čárami třeba v poměru 1/2 (užší část pro chodce, širší pro cyklisty). Chodník je už dle pohledu velmi velmi starý. Opravovat ho celý by bylo drahé. Pro začátek stačí jen zalít díry (je jich cca 125! 50 je nutné opravit určitě) a srovnat. Dále vytvořit nájezdy a sjezdy na začátku, na konci a u dvou odboček. U Novolíšeňské asi napojení k semaforu.
Dokonce jsem viděl někoho jet po silnici i směrem dolů - tam úplně nevím, jak vymyslet nájezd, ale i tak může být stezka obousměrná, pro ty, co pojedou od Líšně ke Stránské skále.
VEŘEJNÝ PŘÍNOS PROJEKTU: Jednoznačně bezpečnost. Divím se, že si někdo troufne jet nahoru po Jedovnické ulici.
Popis položky | Počet jednotek | Cena za jednotku | Cena celkem | |
---|---|---|---|---|
Zpěvnění děr a spárů na starém asfaltu (na pozemcích města Brna) | 100 | 5 000 | 500 000 | |
Nájezdy a sjezdy (začátek, konec, odbočky) | 6 | 50 000 | 300 000 | |
Rezerva projektu | 1 | 300 000 | 300 000 | |
Údržba | 3 | 30 000 | 90 000 | |
Cena celkem: | 1 190 000 Kč |